නිකාබය සහ බුර්කාව තහනම් කිරීම අත්යවශ්යද?: පාස්කු ඉරිදා ප්රහාරය සහ මුස්ලිම් කාන්තා ඇඳුම පිළිබඳ කතිකාව – ආශාවරී කරුණානායක
මුස්ලිම් සංස්කෘතිය තමන් වෙත ආවේණික වූ අනන්යතාවක් ගොඩනගා ගනිමින් අභ්යාස කරන්නා වූ ආගමික ප්රජාවක් මතින් ගොඩනැගුණා වූ සංස්කෘතියකි. මෙලෙසින් ඉස්ලාමීය සංස්කෘතිය මත පදනම්ව ගොඩනැගී තිබෙන්නා
පාස්කු ප්රහාරය හේතුවෙන් ජාතික ආර්ථිකයට වූ බලපෑම – නුවන් වලස්මුල්ලගේ
පාස්කු ඉරිදා සිදුවූ අමානුෂික ප්රහාර මාලාව ලංකාවේ බොහෝ ක්ෂේත්රයන්හි ක්රියාකාරීත්වය තිගැස්මකට ලක් කිරීමට සමත් විය. ජනතාවගේ සාමාන්ය ජන ජීවිතය මුළුමනින්ම අඩපණ කරන්නට මෙම සිද්ධිය හේතු
පාස්කු ඉරිදා ප්රහාරය හා ලාංකේය දේශපාලන චර්යාවේ ගතිකත්වය – නුරංග ගුණරත්න
පාස්කු ඉරිදා ප්රහාරයෙන් පසුව ලාංකේය දේශපාලනය පිළිබඳ සාකච්ඡා කිරිම වැදගත් වන්නේ කාරණා කිහිපයක් නිසාවෙනි. මෙරට බල දේශපාලනයේ ඡන්දදායක හැසිරිමේ දී මූලිකවම මානව වාංශික විභේදනයන්ගේ (කුලය/ආගම/පන්ති
සමාජ බෙදුම් රේඛා ත්රස්තවාදය සහ මහජාතික දේශපාලනය – එස්. එම්. ඩී. පී. හර්ෂ සේනානායක
දශක තුනක් රජයේ හමුදාවන් සහ එල්.ටී.ටී.ඊ සංවිධානය අතර පැවති කුරිරු යුද ගැටුම් 2009 වර්ෂයේදී මිලිටරිමය වශයෙන් එල්.ටී.ටී.ඊ සංවිධානය පරාජය කිරීමත් සමග ආරම්භ වූ
පාස්කු ඉරුදින බෝම්බ ප්රහාරය සමග සමාජ මාධ්යන්ගේ හැසිරීම – සුරේෂ් අමුහේන
පාස්කු ඉරුදින ප්රහාර මාලාව සිදුවන අවස්ථවේදී මා මහනුවර සිට කොළඹ බලා පැමිණෙමින් සිටි අතර මාගේ ජංගම දුරකථනයට ඇමතුමක් ලැබෙන්නේ මාගේ මිතුරෙකුගෙනි. ඔහු විසින් ඇසුවේ කොළඹ